Rolls-Royce Motor Cars London
reimagines operations for new generation of clients
3 december 2020, Goodwood
”Rolls-Royce-klienter
reagerar inte på förändringar, de driver det. I denna anda utvecklar
experter från marknadens showrooms ständigt sitt erbjudande för att
säkerställa att de ger världens mest kräsna konsumentgrupp de mest
relevanta tjänsterna genom de allra senaste kommunikationskanalerna. För
detta ändamål har experter från marknadens flaggskeppsförsäljare på
hemmamarknaden, Rolls-Royce Motor Cars London, reagerat på flera
accelererande trender i kundbeteende, delvis till följd av ankomsten av
den mest avancerade Rolls-Royce hittills - nya Ghost. Faktum är att
showroomens praxis återspeglar en ny standard för kundcentrering. ”
När Rolls-Royce Motor Cars London slutför sin omlokalisering till en
helt ny butik, har marknadens flaggskepp på hemmamarknaden lett fram
avancerade kontaktmetoder och tjänster från dess tillfälliga läge i
huvudstadens lyxkvarter, Mayfair. Ankomsten av nya Ghost har påskyndat
trenden att kommunicera via högsäkra digitala plattformar som svarar på
kraven från dynamiska entreprenörer som lockas till denna
anmärkningsvärda nya bil.
Den mycket personliga beställningsprocessen för skräddarsydd, som ligger
i hjärtat av nästan alla Rolls-Royce-bilar, genomförs alltmer via
krypterade digitala meddelandetjänster som WhatsApp och Signal. Kunder
som inte kan delta i möten ansikte mot ansikte med London-showroomets
produktexperter delar bilder och idéer, som skickas till det
skräddarsydda kollektivet för designers, ingenjörer och hantverkare vid
Rolls-Royces hem i Goodwood, West Sussex.
Markeringen svarar med designskisser och materialprover som skickas till
kunderna för granskning. När den estetiska riktningen väl har kommit
överens om kan kunderna underteckna ett åtagande digitalt. Via
Rolls-Royce Motor Cars London är det möjligt att driftsätta en mycket
skräddarsydd bil utan att lämna bekvämligheten i sitt hem.
Rolls-Royce Motor Cars London erbjuder också en fullständig virtuell
showroom-upplevelse från dess tillfälliga plats, som kommer att föras
till sitt permanenta Mayfair-hem på Berkeley Street, bara ett stenkast
från dess nuvarande plats. Dess mest populära tjänst är en fullständig
virtuell ”walkaround” -information genom säker videokonferens, som gör
befintliga och potentiella kunder bekanta med de mångfaldiga
dolda-tills-begärda teknikerna inom alla produkter i marknadens
portfölj.
Londons showroom erbjuder också enkel service. Med hjälp av klientens
föredragna kommunikationskanal, vare sig det är märkesbeskrivningen
Whispers-applikation, säker digital meddelandehantering eller telefon,
kommer ett team att ordna att klientens bilar samlas in av ett team av
högutbildade körspecialister, servicerade, helt detaljerade och sanerade
innan de returneras när det passar dem. Om kunden inte vill vara utan en
Rolls-Royce kommer en modell som passar deras behov att göras
tillgänglig.
För dem som vill uppleva nya Ghosts heralded Planar Suspension System,
den enorma kraften hos en Black Badge-bil eller Phantoms oöverträffade
storhet, kan Rolls-Royce Motor Cars Londons concierge samordna en
personlig körupplevelse för kunder. Detta skräddarsydda företag som
utnyttjar showroomets oöverträffade nätverk inom stadens lyxsamhälle har
tidigare integrerat privata shoppingupplevelser, tillgång till mycket
exklusiva medlemsklubbar och, i fallet Cullinan, provmontering av
babysitsar och en-mot-en terrängkörningsträning.
Källa:
Rolls-Royce Motors
Google översättning
|